Hyvä aamiainen kaikille

Tällä hetkellä monet ihmiset maailmassa yrittävät olla kunnossa. Jotkut heistä keskittyvät urheiluun, kuten crossfitiin, juoksemiseen, joogaan ja moniin muihin urheilulajeihin. Muut ihmiset uskovat, että oikea ruokavalio on tärkein tapa olla terveellinen. Kuitenkin, yleisimmin ihmiset haluavat yhdistää molemmat strategiat. Normaalisti, yhden päivän ruoankulutus sisältää aamiaisen, lounaan, päivällisen ja pari kahvitaukoa. Mutta hyvä kysymys on, kuinka tärkeää hyvä aamiainen on?

Se on yleinen tosiasia, että täydellinen aamiainen tukee laihduttamisessa ja vähentää kehon tulehdustilaa. Melkein kaikissa paikallisissa hotelleissa ja kahviloissa on mahdollista saada aamiainen mieltymystesi mukaan. Usein tavallinen aamiainen sisältää puuroa ja/tai voileipiä, croissantteja ja juomia (kahvi/tee, mehu ja vesi). Kuitenkin, juuri nyt on uusi sääntö siitä, miltä terveellisen aamiaisen pitäisi näyttää. Lisäksi, hyvä aamiainen pitäisi myös olla helppoa ja nopeaa tehdä, koska useimmilla meillä ei ole paljon aikaa aamun kiireessä. Seuraamalla tätä linkkiä Miksi aamiainen on usein tärkeä on mahdollista opiskella miksi terveellinen aamiainen on tärkeä ihmisille. Seuraava on hyödyllinen lista parhaista ruoista terveelliseen ja nopeaan aamiaiseen.

Kanamunat

Se näyttää olevan totta, että kohtuullinen kananmunien syöminen ja pienempi määrä hiilihydraatteja yhdessä voisi vähentää riskiä sairastua tyypin 2 diabetekseen ja voisi rohkaista sydämen terveyttä. Tärkein asia, miksi kanamunat ovat terveellisiä on, koska ne sisältävät hyviä ravinteita kuten luteiinia, antioksidantteja ja monia muita asioita, jotka voivat auttaa sinua.

Pähkinä ja siemenet

Jokainen tavallinen pähkinä sisältää antioksidantteja, magnesiumia, kaliumia ja muita terveitä aineita, jotka ovat hyviä sydämelle. Esimerkiksi, pellavansiemenissä on omega-3-rasvahappoja ja proteiineja yhtä paljon kuin ravintokuituja.

Marjat ja banaani

Syy on se, että tavallisesti marjoissa on pieni määrä kaloreita, ja kuitenkin monia vitamiineja ja kuituja. Sillä välin, banaani on myös hyvä vaihtoehto terveelliselle aamiaiselle. Banaani sisältää kaliumia, joka auttaa vähentämään verenpainetta ja laskee sydämen sairauksia vähintään 27:lla prosentilla.

Tämä lista voi muuttua monin tavoin, jos sinulla on allergia tai sinulla ei ole tiettyjä tuotteita. Lisäksi, sinun kiireinen aamiaismenusi riippuu voimakkaasti omista ruoka mieltymyksistä : hyvin usein ihminen on tee- tai kahvihenkilö.